Verkoop
Uw huis verkopen
Ons doel... uw goede gevoel.
Het goede gevoel dat u moet hebben als u bij de notaris buiten stapt waar zojuist de eigendomsoverdracht heeft plaatsgevonden.
Omdat u weet dat er alles aan is gedaan om tot een optimaal resultaat te komen bij de verkoop van uw woning. En dat de kopers daarbij ook een goed gevoel hebben is helemaal mooi meegenomen.
Dat goede gevoel komt niet zomaar. Daar moet hard aan worden gewerkt. En dat doen we graag voor u!
Heel belangrijk daarbij vinden wij het contact met de mensen die bij de verkoop van uw woning betrokken zijn.
Dat bent u uiteraard zelf, als opdrachtgever.
U mag verwachten dat er de tijd en aandacht aan wordt besteed, die u verdiend. Dat gebeurt door de makelaar én door de medewerkers. U wordt natuurlijk regelmatig geïnformeerd over de gang van zaken.
Ook belangrijk zijn natuurlijk de geïnteresseerden in uw woning. Kandidaat kopers worden altijd keurig en gastvrij ontvangen. Of dat nu op kantoor is, via de telefoon, per e-mail of via de website. De eerste indruk van uw woning begint namelijk bij ons. En wij weten dat die eerste indruk goed moet zijn.
Die eerste indruk wordt ook bepaald door de presentatie van uw woning. Onze presentatie is uitnodigend, informatief en zakelijk.
Voordat de informatie wordt verspreid, onder andere via de websites www.vanmeermakelaars.nl en www.funda.nl , via een verkoopbrochure en in de etalage, wordt eerst úw mening daarover gevraagd.
Het bezoek aan uw woning door een kandidaat koper is één van de belangrijkste momenten in het verkoopproces. Bij een eerste bezichtiging wordt aan kandidaten gevraagd om sfeer te proeven en kennis te nemen van de aanwezige ruimte en inrichting.
Bij een tweede bezichtiging worden de details nader bekeken. Het is belangrijk om hiervoor tijd en aandacht te reserveren.
Veel belangrijke informatie wordt tijdens bezichtigingen van kandidaat kopers verkregen. Door de aanwezige kennis van zaken kan vaak meteen antwoord worden gegeven op vragen, of eventuele aanvullende informatie worden verstrekt.
Van het een zal dan het ander komen.
De onderhandelingen worden gevoerd op een correcte en zakelijke wijze. Alle belangrijke informatie wordt meteen doorgegeven, zodat u in deze spannende periode optimaal bent geïnformeerd.
Is er overeenstemming bereikt, dan wordt alles op juridisch verantwoorde wijze afgehandeld. Het lidmaatschap van de NVM is daarvoor een waarborg.
Daarna is het wachten op de dag van de eigendomsoverdracht. Na een laatste inspectie van de woning gaan we mee naar de notaris, waar de eigendomsoverdracht plaatsvindt.
Ons doel... uw goede gevoel.
Het goede gevoel dat u moet hebben als u bij de notaris buiten stapt waar zojuist de eigendomsoverdracht heeft plaatsgevonden.
Omdat u weet dat er alles aan is gedaan om tot een optimaal resultaat te komen bij de verkoop van uw woning. En dat de kopers daarbij ook een goed gevoel hebben is helemaal mooi meegenomen.
Dat goede gevoel komt niet zomaar. Daar moet hard aan worden gewerkt. En dat doen we graag voor u!
Heel belangrijk daarbij vinden wij het contact met de mensen die bij de verkoop van uw woning betrokken zijn.
Dat bent u uiteraard zelf, als opdrachtgever.
U mag verwachten dat er de tijd en aandacht aan wordt besteed, die u verdiend. Dat gebeurt door de makelaar én door de medewerkers. U wordt natuurlijk regelmatig geïnformeerd over de gang van zaken.
Ook belangrijk zijn natuurlijk de geïnteresseerden in uw woning. Kandidaat kopers worden altijd keurig en gastvrij ontvangen. Of dat nu op kantoor is, via de telefoon, per e-mail of via de website. De eerste indruk van uw woning begint namelijk bij ons. En wij weten dat die eerste indruk goed moet zijn.
Die eerste indruk wordt ook bepaald door de presentatie van uw woning. Onze presentatie is uitnodigend, informatief en zakelijk.
Voordat de informatie wordt verspreid, onder andere via de websites www.vanmeermakelaars.nl en www.funda.nl , via een verkoopbrochure en in de etalage, wordt eerst úw mening daarover gevraagd.
Het bezoek aan uw woning door een kandidaat koper is één van de belangrijkste momenten in het verkoopproces. Bij een eerste bezichtiging wordt aan kandidaten gevraagd om sfeer te proeven en kennis te nemen van de aanwezige ruimte en inrichting.
Bij een tweede bezichtiging worden de details nader bekeken. Het is belangrijk om hiervoor tijd en aandacht te reserveren.
Veel belangrijke informatie wordt tijdens bezichtigingen van kandidaat kopers verkregen. Door de aanwezige kennis van zaken kan vaak meteen antwoord worden gegeven op vragen, of eventuele aanvullende informatie worden verstrekt.
Van het een zal dan het ander komen.
De onderhandelingen worden gevoerd op een correcte en zakelijke wijze. Alle belangrijke informatie wordt meteen doorgegeven, zodat u in deze spannende periode optimaal bent geïnformeerd.
Is er overeenstemming bereikt, dan wordt alles op juridisch verantwoorde wijze afgehandeld. Het lidmaatschap van de NVM is daarvoor een waarborg.
Daarna is het wachten op de dag van de eigendomsoverdracht. Na een laatste inspectie van de woning gaan we mee naar de notaris, waar de eigendomsoverdracht plaatsvindt.